Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Firemní identita vybrané značky

Bakalářská práceopen access
dc.contributor.advisorBílková, Renáta
dc.contributor.authorSmejkalová, Viktorie
dc.date.accepted2024-06-06
dc.date.accessioned2024-07-08T11:44:27Z
dc.date.available2024-07-08T11:44:27Z
dc.date.issued2024
dc.date.submitted2024-04-22
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá firemní identitou a strategií marketingové komunikace se zákazníky. Popisuje stěžejní prvky firemní identity s větším zaměřením na firemní design. Práce také shrnuje základy marketingové komunikace. Cílem práce je na základě teoretických poznatků a analýzy značky Shard navrhnout strategii pro zvýšení povědomí o značce a její konkurenceschopnosti pomocí jednotné firemní identity a marketingové komunikace.cze
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis focuses on corporate identity and marketing communication strategy with customers. It describes the key elements of corporate identity with a greater focus on corporate design. The thesis also summarizes the basics of marketing communication. Based on the theoretical knowledge and analysis of the Shard brand, the aim of the thesis is to propose a strategy to increase brand awareness and competitiveness through a unified corporate identity and marketing communication.eng
dc.description.defenceStudentka přednesla obhajobu práce s názvem: Firemní identita vybrané značky. Cílem bakalářské práce je na základě teoretických poznatků a analýzy současného stavu navrhnout firemní identitu pro zvolenou značku. Návrh firemní identity vytvoří celkový obraz značky, který by měl být maximálně konzistentní a odpovídat filozofii značky. Cílem bakalářské práce bude také navrhnout základní možnosti využití online prostředí pro budování firemní identity. Otázky dle posudku vedoucího práce: 1. V jakém stavu je realizace vašeho návrhu firemní identity pro značku SHARD, případně jaký doporučujete postup pro úplnou realizaci vašeho návrhu? 2. Z čeho jste vycházela při návrhu praktických ukázek, jako jsou firemní vizitky, hlavičkový papír, visačky na produkty, návrhy pro sociální sítě a reklamní tričko? Studentka položené otázky zodpověděla.cze
dc.description.departmentFakulta ekonomicko-správnícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.identifier.stag45114
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/83099
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectfiremní imagecze
dc.subjectfiremní designcze
dc.subjectmarketingová komunikacecze
dc.subjectznačkacze
dc.subjectgrafický konceptcze
dc.subjectcorporate imageeng
dc.subjectcorporate designeng
dc.subjectmarketing communicationeng
dc.subjectbrandeng
dc.subjectgraphic concepteng
dc.thesis.degree-disciplineMultimédia ve firemní praxicze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správnícze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programAplikovaná informatikacze
dc.titleFiremní identita vybrané značkycze
dc.title.alternativeCorporate identity of the chosen brandeng
dc.typebakalářská prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 2 z 2
Načítá se...
Náhled
Název:
SmejkalovaV_FiremniIdentita_RB_2024.pdf
Velikost:
2.31 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Plný text práce
Načítá se...
Náhled
Název:
BILKOVAR_FiremniIdentita_VS_2023.pdf
Velikost:
157.74 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Posudek vedoucího práce