Publikace: Očekávání učitelů od pobytu dětí ve středisku výchovné péče
Diplomová práceOmezený přístupNačítá se...
Datum
Autoři
Kahánek, Martin
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Diplomová práce se věnuje pohledu učitelů základních škol na pobyt dítěte ve středisku výchovné péče ve třech dimenzích, a to očekávání učitelů, po návratový stav dítěte a komunikace a spolupráce školy se střediskem. V teoretické rovině jsou vysvětleny důležité pojmy a definice. Následně je popsán vzdělávací proces dětí s poruchou chování včetně návrhu využívání prožitkové terapie ve středisku výchovné péče. V praktické části jsou objasněny konkrétní rozměry diplomové práce s návrhem univerzálního postupu řešení zjištěných jevů.
Popis
Klíčová slova
poruchy chování, děti v riziku, základní školy, střediska výchovné péče, prožitkové terapie, speciální pedagogika, Project Adventure, Adventure Based Counseling, behaviour disorders, children at risks, primary schools, children counselling care, adventure therapy, special needs education, Project Adventure, Adventure Based Counseling