Publikace: Marketing vybrané organizace ze sportovního odvětví
Bakalářská práceopen accessNačítá se...
Datum
Autoři
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Bakalářská práce se zabývá marketingovými aktivitami fotbalového klubu SK Slavia Praha. Cílem je zhodnotit aktuální stav marketingové komunikace a práce s fanoušky a navrhnout doporučení pro jejich zlepšení. První část vymezuje základní pojmy z oblasti marketingu a sportovního marketingu. Druhá část se věnuje analýze marketingové strategie klubu a zahrnuje dotazníkové šetření mezi fanoušky. Na základě výsledků jsou formulována doporučení, která by mohla přispět ke zlepšení efektivity marketingu a posílení vztahu mezi klubem a fanoušky.
Popis
Klíčová slova
SK Slavia Praha, sportovní marketing, marketingová strategie, dotazníkové šetření, fanouškovská spokojenost, SK Slavia Prague, sports marketing, marketing strategy, questionnaire survey, fan satisfaction