Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Marketing vybrané organizace ze sportovního odvětví

Bakalářská práceopen access
Načítá se...
Náhled

Datum

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Bakalářská práce se zabývá marketingovými aktivitami fotbalového klubu SK Slavia Praha. Cílem je zhodnotit aktuální stav marketingové komunikace a práce s fanoušky a navrhnout doporučení pro jejich zlepšení. První část vymezuje základní pojmy z oblasti marketingu a sportovního marketingu. Druhá část se věnuje analýze marketingové strategie klubu a zahrnuje dotazníkové šetření mezi fanoušky. Na základě výsledků jsou formulována doporučení, která by mohla přispět ke zlepšení efektivity marketingu a posílení vztahu mezi klubem a fanoušky.

Popis

Klíčová slova

SK Slavia Praha, sportovní marketing, marketingová strategie, dotazníkové šetření, fanouškovská spokojenost, SK Slavia Prague, sports marketing, marketing strategy, questionnaire survey, fan satisfaction

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By