Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Marketing vybrané organizace ze sportovního odvětví

Bakalářská práceopen access
dc.contributor.advisorSvoboda, Ondřej
dc.contributor.authorNěmec, Tomáš
dc.date.accepted2025-06-02
dc.date.accessioned2025-07-07T07:36:01Z
dc.date.issued2025
dc.date.submitted2025-04-28
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá marketingovými aktivitami fotbalového klubu SK Slavia Praha. Cílem je zhodnotit aktuální stav marketingové komunikace a práce s fanoušky a navrhnout doporučení pro jejich zlepšení. První část vymezuje základní pojmy z oblasti marketingu a sportovního marketingu. Druhá část se věnuje analýze marketingové strategie klubu a zahrnuje dotazníkové šetření mezi fanoušky. Na základě výsledků jsou formulována doporučení, která by mohla přispět ke zlepšení efektivity marketingu a posílení vztahu mezi klubem a fanoušky.cze
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis focuses on the marketing activities of the football club SK Slavia Prague. The aim is to evaluate the current state of marketing communication and fan engagement, and to propose recommendations for their improvement. The first part defines basic concepts of marketing and sports marketing. The second part is devoted to an analysis of the club's marketing strategy and includes a questionnaire survey among fans. Based on the results, recommendations are formulated that could help improve marketing effectiveness and strengthen the relationship between the club and its supporters.eng
dc.description.defenceStudent přednesl obhajobu práce s názvem Marketing vybrané organizace ze sportovního odvětví Cílem práce bylo navrhnout marketing vybrané sportovní organizace na základě analýzy jeho stávajících marketingových aktivit, jejich obsahu, formy a stylu, se zaměřením na cílovou skupinu fanoušků. Během rozpravy byly položeny dotazy dle posudku vedoucího bakalářské práce: Otázka 1.:Jaké finanční a organizační bariery lze očekávat při zavádění Vámi navrhovaných opatření? Student na otázku reagoval. Následně byly během rozpravy položeny doplňující dotazy: Otázka 3.: Proč jste využíval pouze hodnocení dotazníku a nevyužil jste nějaké hlubší analýzy? Otázka 4.: Navrhujete opatření zvýšení transparentnosti v komunikaci, co to znamená? Otázka 5: Jaká je vazba mezi využitím statistické metody a vašimi doporučeními? Otázka 6: Opatření zlepšení občerstvovacích článků, jak to patří do strategie? Student na otázky reagoval s určitými nedostatky.cze
dc.description.departmentFakulta ekonomicko-správnícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format87 s.
dc.identifier.stag47408
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/85130
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectSK Slavia Prahacze
dc.subjectsportovní marketingcze
dc.subjectmarketingová strategiecze
dc.subjectdotazníkové šetřenícze
dc.subjectfanouškovská spokojenostcze
dc.subjectSK Slavia Pragueeng
dc.subjectsports marketingeng
dc.subjectmarketing strategyeng
dc.subjectquestionnaire surveyeng
dc.subjectfan satisfactioneng
dc.thesis.degree-disciplineEkonomika regionálního sportucze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správnícze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programHospodářská politika a veřejná správacze
dc.titleMarketing vybrané organizace ze sportovního odvětvícze
dc.title.alternativeMarketing strategy of a selected organization in the sports industryeng
dc.typebakalářská prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 2 z 2
Načítá se...
Náhled
Název:
NemecT_MarketingVybrane_OS_2025.pdf
Velikost:
1.6 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Plný text práce
Načítá se...
Náhled
Název:
SvobodaO_MarketingVybrane_TN_2025.pdf
Velikost:
152.06 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Posudek vedoucího práce