Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Marketingový výzkum spotřebitelů

Bakalářská práceopen access
dc.contributor.advisorNovotný, Josefcze
dc.contributor.authorSúkeníková, Olga
dc.date.accepted2010cze
dc.date.accessioned2010-07-03T12:46:05Z
dc.date.available2010-07-03T12:46:05Z
dc.date.issued2010
dc.description.abstractBakalářská práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část se zabývá vysvětlením pojmu marketingového výzkumu a jeho fázemi. Dále je zaměřena na chování spotřebitele na trhu a posléze na faktory, které jeho chování na trhu ovlivňují. Praktická část se zabývá marketingovým výzkumem studentů do 25 let v Pardubicích. V závěru jsou uvedena doporučení.cze
dc.description.abstract-translatedThis bachelor work is divided into theoretical and practical. The theoretical part deals with the explanation of the concept of marketing research and its phases. It is focused on consumer behavior in the market and ultimately the factors that the market behavior influence. The practical part deals with the marketing research students under 25 in Pardubice. In conclusion recommendations.eng
dc.description.defenceStudentka seznámila komisi s cílem bakalářské práce. Cílem práce byl marketingový výzkum spotřebitelů a zjistit zda vybrané faktory mají vliv na jejich kupní chování. Zodpověděla otázky položené vedoucím bakalářské práce: 1. Které faktory nejvíce ovlivňují spotřebitele při kupním chování? 2. Má vliv pracovní doba na kupní chování spotřebitelů?cze
dc.description.departmentÚstav ekonomiky a managementucze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format59 s.cze
dc.format.extent1279233 bytescze
dc.format.mimetypeapplication/pdfcze
dc.identifierUniverzitní knihovna (sklad)cze
dc.identifier.signatureD22308cze
dc.identifier.signatureD22308
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/36456
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsBez omezenícze
dc.subjectmarketingové výzkumycze
dc.subjectspotřebitelécze
dc.subjectdotazníkycze
dc.subjectMarketing researcheng
dc.subjectconsumerseng
dc.subjectQuestionnaireseng
dc.thesis.degree-disciplineEkonomika a provoz podnikucze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správnícze
dc.thesis.degree-nameBc.cze
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.titleMarketingový výzkum spotřebitelůcze
dc.title.alternativeMarketing research of consumerseng
dc.typebakalářská prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 2 z 2
Načítá se...
Náhled
Název:
SukenikovaO_Marketingovy vyzkum_JN_2010.pdf
Velikost:
1.22 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Načítá se...
Náhled
Název:
NovotnyJ_Marketingovy vyzkum_OS_2010.pdf
Velikost:
29.02 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format