Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Marketingový výzkum spotřebitelů

Bakalářská práceopen access
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Súkeníková, Olga

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Bakalářská práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část se zabývá vysvětlením pojmu marketingového výzkumu a jeho fázemi. Dále je zaměřena na chování spotřebitele na trhu a posléze na faktory, které jeho chování na trhu ovlivňují. Praktická část se zabývá marketingovým výzkumem studentů do 25 let v Pardubicích. V závěru jsou uvedena doporučení.

Popis

Klíčová slova

marketingové výzkumy, spotřebitelé, dotazníky, Marketing research, consumers, Questionnaires

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By