Publikace: Výzkum trhu - zjištění znalosti kurýrních společností
Diplomová práceNačítá se...
Datum
Autoři
Krejcar, Petr
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Tato diplomová práce "Výzkum trhu - znalosti kurýrních společností" je zaměřena na marketingový výzkum znalosti kurýrních společností včetně firmy DHL a jejich podíl na trhu na území celé České republiky. V první kapitole jsem shrnul teoretické poznatky v oblasti marketingového výzkumu. V další kapitole je představena firma DHL a její hlavní konkurence na českém trhu. V třetí části se zabývám přípravou dotazníku, výběrem respondentů, sběrem dat a jejich analýzou. V poslední čtvrté části jsem provedl ekonomické zhodnocení těchto údajů.
Popis
Klíčová slova
marketingový výzkum, kurýrní společnosti, DHL, marketing research, courier companies