Publikace: Marketingový mix společnosti zabývající se prodejem a pronájmem vozů
Bakalářská práceopen accessNačítá se...
Datum
Autoři
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového mixu společnosti AUTOSTYL a.s., která se zaměřuje na prodej a pronájem vozů značek Škoda a Toyota. První část práce se zaměřuje na definici marketingového mixu a následné popsání jeho jednotlivých nástrojů. Následující část práce je zaměřena na představení vybrané společnosti a podrobnou analýzu jejího marketingového mixu. Výsledky analýzy marketingového mixu jsou porovnány s konkurencí prostřednictvím analýzy konkurence. Poté je vytvořena situační analýza SWOT. Na základě výsledků analýzy marketingového mixu, konkurenční analýzy a SWOT analýzy, bylo vytvořeno hodnocení stávajícího marketingového mixu a návrhy na jeho zlepšení.
Popis
Klíčová slova
marketing, marketingový mix, 4P, analýza konkurence, SWOT analýza, marketing, marketing mix, 4P, competitive analysis, SWOT analysis