Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Marketingový mix společnosti zabývající se prodejem a pronájmem vozů

Bakalářská práceopen access
Načítá se...
Náhled

Datum

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového mixu společnosti AUTOSTYL a.s., která se zaměřuje na prodej a pronájem vozů značek Škoda a Toyota. První část práce se zaměřuje na definici marketingového mixu a následné popsání jeho jednotlivých nástrojů. Následující část práce je zaměřena na představení vybrané společnosti a podrobnou analýzu jejího marketingového mixu. Výsledky analýzy marketingového mixu jsou porovnány s konkurencí prostřednictvím analýzy konkurence. Poté je vytvořena situační analýza SWOT. Na základě výsledků analýzy marketingového mixu, konkurenční analýzy a SWOT analýzy, bylo vytvořeno hodnocení stávajícího marketingového mixu a návrhy na jeho zlepšení.

Popis

Klíčová slova

marketing, marketingový mix, 4P, analýza konkurence, SWOT analýza, marketing, marketing mix, 4P, competitive analysis, SWOT analysis

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By