Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Vliv reklamy na studenty vysoké školy

Bakalářská práceopen access
dc.contributor.advisorMandys, Jancze
dc.contributor.authorUlrichová, Xenie
dc.date.accepted2012cze
dc.date.accessioned2012-07-15T22:42:22Z
dc.date.available2012-07-15T22:42:22Z
dc.date.issued2012
dc.description.abstractPráce je zaměřena na vliv reklamy na studenty vysoké školy. Zahrnuje historické a obecné přiblížení tématu, obecné pojmy a jaké psychologické prostředky jsou na reklamu vynaloženy. Při zpracování praktické části bakalářské práce je využit výzkum, na základě kterého se analyzovaly výsledky týkající se ovlivnitelnosti studentů.cze
dc.description.abstract-translatedThe paper focuses on the effect of advertisement on university students. The work includes general introduction of the topic and historical development, general ideas and psychological means used in advertisement. The practical part of the paper deals with research and the analysis of the results of the research concerning the way the students are influenced by advertisement.eng
dc.description.defenceStudentka seznámila komisi s obsahem a cílem bakalářské práce. Práce je zaměřena na vliv reklamy na studenty vysoké školy. Zahrnuje historické a obecné přiblížení tématu, obecné pojmy a jaké psychologické prostředky jsou na reklamu vynaloženy. Při zpracování praktické části bakalářské práce je využit výzkum, na základě kterého se analyzovaly výsledky týkající se ovlivnitelnosti studentů. Cílem práce je analýza problematiky reklamy a jejího vnímání veřejností. Studentka odpověděla na otázky položené vedoucím práce: 1. Jak reklama ovliňvuje současnou společnost, je přínosem či pouhou trpěnou nutností? 2. Jak respondenti z výzkumu vnímají reklamu?cze
dc.description.departmentÚstav ekonomiky a managementucze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format45 s.cze
dc.format.extent1003443 bytescze
dc.format.mimetypeapplication/pdfcze
dc.identifierUniverzitní knihovna (sklad)cze
dc.identifier.signatureD26021cze
dc.identifier.stag13301cze
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/46077
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsBez omezenícze
dc.subjecthistorie reklamycze
dc.subjectdruhy reklamycze
dc.subjectpsychologie reklamycze
dc.subjectpodprahová reklamacze
dc.subjectznačkacze
dc.subjecthistory of advertisementeng
dc.subjectkinds of advertisementeng
dc.subjectpsychology of advertisementeng
dc.subjectsubliminal advertisingeng
dc.subjectbrandeng
dc.thesis.degree-disciplineEkonomika a provoz podnikucze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správnícze
dc.thesis.degree-nameBc.cze
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.titleVliv reklamy na studenty vysoké školycze
dc.title.alternativeInfluence of advertisement on university studentseng
dc.typebakalářská prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 2 z 2
Načítá se...
Náhled
Název:
MandysJ_VlivReklamy_XU_2012 _2.pdf
Velikost:
27.17 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
posudek vedoucího
Načítá se...
Náhled
Název:
UlrichovaX_VlivReklamy_JM_2012.pdf
Velikost:
979.92 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
bakalářská práce