Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Vliv reklamy na studenty vysoké školy

Bakalářská práceopen access
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Ulrichová, Xenie

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Práce je zaměřena na vliv reklamy na studenty vysoké školy. Zahrnuje historické a obecné přiblížení tématu, obecné pojmy a jaké psychologické prostředky jsou na reklamu vynaloženy. Při zpracování praktické části bakalářské práce je využit výzkum, na základě kterého se analyzovaly výsledky týkající se ovlivnitelnosti studentů.

Popis

Klíčová slova

historie reklamy, druhy reklamy, psychologie reklamy, podprahová reklama, značka, history of advertisement, kinds of advertisement, psychology of advertisement, subliminal advertising, brand

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By