Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Marketingová komunikace s cílovou skupinou zvolené organizace

Diplomová práceopen access
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Šedová, Veronika

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Tato práce se zabývá marketingovou komunikací České spořitelny a. s. směrem k zákazníkovi. Cílem této práce je popis zvolené problematiky marketingové komunikace, zhodnocení využívaných nástrojů komunikace České spořitelny a. s. a porovnání s konkurencí. V závěru jsou uvedena doporučení, týkající se komunikace se zákazníkem.

Popis

Klíčová slova

marketing, marketingový mix, marketingová komunikace, Česká spořitelna, marketing, marketing mix, marketing communication, Česká spořitelna

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By