Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Marketingová komunikace s cílovou skupinou zvolené organizace

Diplomová práceopen access
dc.contributor.advisorKantorová, Kateřina
dc.contributor.authorŠedová, Veronika
dc.contributor.refereeKožená, Marcela
dc.date.accepted2017-06-07
dc.date.accessioned2017-06-22T06:06:13Z
dc.date.available2017-06-22T06:06:13Z
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-04-19
dc.description.abstractTato práce se zabývá marketingovou komunikací České spořitelny a. s. směrem k zákazníkovi. Cílem této práce je popis zvolené problematiky marketingové komunikace, zhodnocení využívaných nástrojů komunikace České spořitelny a. s. a porovnání s konkurencí. V závěru jsou uvedena doporučení, týkající se komunikace se zákazníkem.cze
dc.description.abstract-translatedThis work deals with the marketing communication of Česká spořitelna a. s. towards it is customers. The aim of this thesis is to describe the chosen problematic of marketing communication, evaluation of communication tools used by Česká spořitelna a. s. in comparison to the competition. Suggestions regarding communication with the customer are listed in conclusion.eng
dc.description.defenceStudentka zpracovala diplomovou práci na téma Marketingová komunikace s cílovou skupinou zvolené organizace. Cílem práce bylo analyzovat marketingovou situace zvolené organizace a navrhnout vhodnou komunikaci se stakeholder. Po obhájení práce byly studentce položeny otázky vedoucí práce a oponentky: 1) Byla s návrhy autorky seznámena pobočka ČS a. s. v Českém Brodě? Popř. jaká byla reakce? 2) Jaké zákaznické segmenty ČS a. s. považuje autorka práce za nejdůležitější a z jakého důvodu? 3) Ve své práci porovnáváte komunikaci se zákazníkem České spořitelny a jiných bankovních domů, v jaké oblasti vykazuje nadprůměrné výsledky a kde jsou naopak největší slabiny České spořitelny? Odpovědi na otázky vedoucí práce, oponentky i komise byly dostačující.cze
dc.description.departmentFakulta ekonomicko-správnícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format62 s.
dc.identifierUniverzitní knihovna (studovna)
dc.identifier.signatureD35800
dc.identifier.stag31516
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/68199
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmarketingcze
dc.subjectmarketingový mixcze
dc.subjectmarketingová komunikacecze
dc.subjectČeská spořitelnacze
dc.subjectmarketingeng
dc.subjectmarketing mixeng
dc.subjectmarketing communicationeng
dc.subjectČeská spořitelnaeng
dc.thesis.degree-disciplineEkonomika a management podnikucze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správnícze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.titleMarketingová komunikace s cílovou skupinou zvolené organizacecze
dc.title.alternativeMarketing communication with the target group of a selected organizationeng
dc.typediplomová prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 3 z 3
Načítá se...
Náhled
Název:
SedovaV_MarketingovaKomunikace_KK_2017.pdf.pdf
Velikost:
1.65 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Plný text práce
Načítá se...
Náhled
Název:
KantorovaK_MarketingKomunikace_VS_2017.pdf
Velikost:
205.4 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Posudek vedoucího práce
Načítá se...
Náhled
Název:
KozenaM_MarketingovaKomunikace_VS_2017.pdf
Velikost:
144.49 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Posudek oponenta práce