Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Marketing a IT v prostředí Internetu

Bakalářská práceOmezený přístup
dc.contributor.advisorDrahotský, Ivocze
dc.contributor.authorSoukup, Milan
dc.date.accepted2010cze
dc.date.accessioned2010-07-03T18:53:49Z
dc.date.available2010-07-03T18:53:49Z
dc.date.issued2010
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá možnostmi marketingu na Internetu. První část obsahuje definice a vzájemnou vazbu marketingu a ICT technologií. Dále pojednává o tématu nová ekonomika. Praktická část je věnována návrhu a tvorbě internetového obchodu s administrační sekcí a aplikací marketingových metod. Součástí práce je také práce s grafikou a využití databází.cze
dc.description.abstract-translatedThis thesis deals with the possibilities of marketing on the Internet. First chapter defines definitions and reciprocal structure ITC and marketing. It also deals with new economics idea. The practical part is devoted of the design and creation of e-shop with administration section and usage marketing methods. In the thesis is also design.eng
dc.description.defenceVedoucí v posudku uvádí, že cíl práce byl naplněn. Podařilo se vhodně zpracovat primární teoretickou část a následně uplatnit získané poznatky v praktické realizaci aplikace internetového obchodu. Logická stavba práce je v pořádku, použité členění kapitol odpovídá typu práce a zásadám přehlednosti. Po stylistické stránce je bakalářská práce bez závažnějších nedostatků. Aplikace vytvořená v praktické části je uplatnitelná v reálném komerčním prostředí a bude ji využívat konkrétní subjekt. V diskuzi zkoušený zodpověděl otázky vedoucího práce i zkušební komise. Bakalářská práce byla hodnocena klasifikací výborně a byla vypracována na velmi vysoké úrovni. Rovněž odpovědi na otázky státní závěrečné zkoušky odpovídají celkovému hodnocení výborně. Státní závěrečná zkouška na velmi dobré úrovni.cze
dc.description.departmentKatedra informačních technologiícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format116 s.cze
dc.format.extent31723720 bytescze
dc.format.mimetypeapplication/zipcze
dc.identifierUniverzitní knihovna (sklad)cze
dc.identifier.signatureD22823cze
dc.identifier.signatureD22823
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/37204
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsPráce není přístupnácze
dc.subjectMarketingcze
dc.subjectInternet marketingcze
dc.subjectelektronický obchodcze
dc.subjectMarketingový mixcze
dc.subjecte-shopeng
dc.subjectMarketing mixeng
dc.thesis.degree-disciplineInformační technologiecze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta elektrotechniky a informatikycze
dc.thesis.degree-nameBc.cze
dc.thesis.degree-programInformační technologiecze
dc.titleMarketing a IT v prostředí Internetucze
dc.title.alternativeMarketing and IT on the Interneteng
dc.typebakalářská prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 2 z 2
Načítá se...
Náhled
Název:
SoukupM_MarketingAIT_ID_2010.zip
Velikost:
30.25 MB
Formát:
Unknown data format
Načítá se...
Náhled
Název:
Posudek_DrahotskyI_MarketingaIT_SM_2010.pdf
Velikost:
47.02 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format