Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Marketing a IT v prostředí Internetu

Bakalářská práceOmezený přístup
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Soukup, Milan

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Tato bakalářská práce se zabývá možnostmi marketingu na Internetu. První část obsahuje definice a vzájemnou vazbu marketingu a ICT technologií. Dále pojednává o tématu nová ekonomika. Praktická část je věnována návrhu a tvorbě internetového obchodu s administrační sekcí a aplikací marketingových metod. Součástí práce je také práce s grafikou a využití databází.

Popis

Klíčová slova

Marketing, Internet marketing, elektronický obchod, Marketingový mix, e-shop, Marketing mix

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By