Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Komunikační systém pro servisní oddělení

Bakalářská práceopen access
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Kocourek, Martin

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Práce se zabývá způsoby komunikace servisního oddělení se zákazníkem (web, mobilní telefon, ...). Cílem teoretické části bude srovnat možnosti komunikace a zhodnotit současné komunikační systémy z hlediska efektivnosti komunikace a zabezpečení. Cílem práce bude vytvoření webové aplikace, s využitím databázového systému pro evidenci servisních oprav s možností generování opravenek a servisních listů. Zákazník se bude moci různými způsoby dotázat na stav své zakázky.

Popis

Klíčová slova

Intranet, servisní oddělení, Webová aplikace, komunikační systém, PHP, HTML, service department, Web application, communication system

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By