Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Komunikační systém pro servisní oddělení

Bakalářská práceopen access
dc.contributor.advisorRak, Josefcze
dc.contributor.authorKocourek, Martin
dc.date.accepted2010cze
dc.date.accessioned2010-10-01T16:07:53Z
dc.date.available2010-10-01T16:07:53Z
dc.date.issued2010
dc.description.abstractPráce se zabývá způsoby komunikace servisního oddělení se zákazníkem (web, mobilní telefon, ...). Cílem teoretické části bude srovnat možnosti komunikace a zhodnotit současné komunikační systémy z hlediska efektivnosti komunikace a zabezpečení. Cílem práce bude vytvoření webové aplikace, s využitím databázového systému pro evidenci servisních oprav s možností generování opravenek a servisních listů. Zákazník se bude moci různými způsoby dotázat na stav své zakázky.cze
dc.description.abstract-translatedThis work deals with ways to communicate with the customer service department (web, mobile phone, ...). The theoretical part will compare the communication options and assess the current communication systems in terms of efficiency and communication security. The aim of the work will be to create Web applications using the database system for recording the repair service with the possibility of generating corrections and service sheets. The customer will be able to ask different ways to state their contracts.eng
dc.description.defenceDle vedoucího má práce dobrou logickou stavbu a stylistickou úroveň. Cíle práce byly splněny a aplikace je využitelná pro komunikaci servisního oddělení se zákazníkem. Vedoucí práce i komise hodnotili práci klasifikačním stupněm velmi dobře.cze
dc.description.departmentKatedra informačních technologiícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format45 s.cze
dc.format.extent6622781 bytescze
dc.format.mimetypeapplication/zipcze
dc.identifierUniverzitní knihovna (sklad)cze
dc.identifier.signatureD22983cze
dc.identifier.signatureD22983
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/37441
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsBez omezenícze
dc.subjectIntranetcze
dc.subjectservisní oddělenícze
dc.subjectWebová aplikacecze
dc.subjectkomunikační systémcze
dc.subjectPHPcze
dc.subjectHTMLcze
dc.subjectservice departmenteng
dc.subjectWeb applicationeng
dc.subjectcommunication systemeng
dc.thesis.degree-disciplineInformační technologiecze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta elektrotechniky a informatikycze
dc.thesis.degree-nameBc.cze
dc.thesis.degree-programInformační technologiecze
dc.titleKomunikační systém pro servisní oddělenícze
dc.title.alternativeCommunications system for service departmentseng
dc.typebakalářská prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 3 z 3
Načítá se...
Náhled
Název:
Posudek_RakJ_KomunikacniSystem_MK_2010.pdf
Velikost:
112.43 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Načítá se...
Náhled
Název:
KocourekM_Komunikacnisystem_JR_2010_prilohy.zip
Velikost:
3.5 MB
Formát:
Unknown data format
Načítá se...
Náhled
Název:
KocourekM_Komunikacnisystem_JR_2010.pdf
Velikost:
3.08 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format