Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Komunikační mix ve společnosti Oriflame Czech Republic, spol. s r. o.

Bakalářská práce
dc.contributor.advisorVaculík, Josef
dc.contributor.authorMinaříková, Lenka
dc.date.accepted2007
dc.date.accessioned2007-09-30T14:59:19Z
dc.date.available2007-09-30T14:59:19Z
dc.date.issued2007
dc.description.abstractTato bakalářská práce rozebírá marketing, marketingový a komunikační mix obecně a následně jejich využití ve společnosti ORIFLAME CZECH REPUBLIC, spol. s r. o..cze
dc.description.abstract-translatedThis Bachelor work analyse marketing, Marketing and Communication Mix in general and than their use in company ORIFLAME CZECH REPUBLIC, spol. s r. o..eng
dc.description.departmentÚstav ekonomiky a managementucze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format43 s., 11 s. přílohcze
dc.identifierUniverzitní knihovna (sklad)cze
dc.identifier.signatureD16549
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/25941
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.subjectMarketing mixeng
dc.subjectCommunication mixeng
dc.subjectpublicitieseng
dc.subjectpromotioneng
dc.subjectpersonal saleeng
dc.subjectMarketingcze
dc.subjectMarketingový mixcze
dc.subjectkomunikační mixcze
dc.subjectreklamycze
dc.subjectpodpora prodejecze
dc.subjectosobní prodejcze
dc.subjectPublic relationscze
dc.thesis.degree-disciplineVeřejná ekonomika a správacze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správnícze
dc.thesis.degree-nameBc.cze
dc.thesis.degree-programHospodářská politika a správacze
dc.titleKomunikační mix ve společnosti Oriflame Czech Republic, spol. s r. o.cze
dc.title.alternativeCommunication mix of company Oriflame Czech Republic, spol. s r. o.eng
dc.typebakalářská prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory