Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Komunikační mix ve společnosti Oriflame Czech Republic, spol. s r. o.

Bakalářská práce
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Minaříková, Lenka

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Tato bakalářská práce rozebírá marketing, marketingový a komunikační mix obecně a následně jejich využití ve společnosti ORIFLAME CZECH REPUBLIC, spol. s r. o..

Popis

Klíčová slova

Marketing mix, Communication mix, publicities, promotion, personal sale, Marketing, Marketingový mix, komunikační mix, reklamy, podpora prodeje, osobní prodej, Public relations

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By