Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Řízení vztahů se zákazníky ve společnosti eBanka, a.s.

Diplomová práce
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Louvarová, Adéla

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Diplomová práce je věnována problematice řízení vtahů se zákazníky ve společnosti eBanka, a.s.. Z teoretického hlediska se diplomová práce zabývá změnami ve společnosti, vymezením služeb, marketingem služeb a marketingem vztahů, přímým marketingem a otázkou CRM. V rámci analýzy současného stavu v eBance je uvedena základní charakteristika a informace o eBance, cenové srovnání s konkurencí, řízení vztahů se zákazníky a nástroje, formy a způsoby řízení vztahů se zákazníky. Poslední kapitola je věnována zhodnocení a návrhům na zlepšení současného stavu.

Popis

Klíčová slova

marketing's concepts, services, marketing of relationship, customer satisfaction, Customer Relationship Management, Marketingové koncepce, služby, marketing vztahů, spokojenost zákazníků, Marketing, CRM, eBanka

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By