Publikace: Řízení vztahů se zákazníky ve společnosti eBanka, a.s.
Diplomová práceNačítá se...
Datum
Autoři
Louvarová, Adéla
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Diplomová práce je věnována problematice řízení vtahů se zákazníky ve společnosti eBanka, a.s.. Z teoretického hlediska se diplomová práce zabývá změnami ve společnosti, vymezením služeb, marketingem služeb a marketingem vztahů, přímým marketingem a otázkou CRM. V rámci analýzy současného stavu v eBance je uvedena základní charakteristika a informace o eBance, cenové srovnání s konkurencí, řízení vztahů se zákazníky a nástroje, formy a způsoby řízení vztahů se zákazníky. Poslední kapitola je věnována zhodnocení a návrhům na zlepšení současného stavu.
Popis
Klíčová slova
marketing's concepts, services, marketing of relationship, customer satisfaction, Customer Relationship Management, Marketingové koncepce, služby, marketing vztahů, spokojenost zákazníků, Marketing, CRM, eBanka