Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Řízení vztahů se zákazníky ve společnosti eBanka, a.s.

Diplomová práce
dc.contributor.advisorVaculík, Josef
dc.contributor.authorLouvarová, Adéla
dc.date.accepted2007
dc.date.accessioned2007-09-30T13:42:56Z
dc.date.available2007-09-30T13:42:56Z
dc.date.issued2007
dc.description.abstractDiplomová práce je věnována problematice řízení vtahů se zákazníky ve společnosti eBanka, a.s.. Z teoretického hlediska se diplomová práce zabývá změnami ve společnosti, vymezením služeb, marketingem služeb a marketingem vztahů, přímým marketingem a otázkou CRM. V rámci analýzy současného stavu v eBance je uvedena základní charakteristika a informace o eBance, cenové srovnání s konkurencí, řízení vztahů se zákazníky a nástroje, formy a způsoby řízení vztahů se zákazníky. Poslední kapitola je věnována zhodnocení a návrhům na zlepšení současného stavu.cze
dc.description.departmentÚstav ekonomiky a managementucze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format91 s., 22 s. přílohcze
dc.identifierUniverzitní knihovna (sklad)cze
dc.identifier.signatureD16681
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/24438
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.subjectmarketing's conceptseng
dc.subjectserviceseng
dc.subjectmarketing of relationshipeng
dc.subjectcustomer satisfactioneng
dc.subjectCustomer Relationship Managementeng
dc.subjectMarketingové koncepcecze
dc.subjectslužbycze
dc.subjectmarketing vztahůcze
dc.subjectspokojenost zákazníkůcze
dc.subjectMarketingcze
dc.subjectCRMcze
dc.subjecteBankacze
dc.thesis.degree-disciplineEkonomika veřejného sektorucze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správnícze
dc.thesis.degree-nameIng.cze
dc.thesis.degree-programHospodářská politika a správacze
dc.titleŘízení vztahů se zákazníky ve společnosti eBanka, a.s.cze
dc.title.alternativeThe control of the public relations in the eBanka companyeng
dc.typediplomová prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory