Publikace: Měřerní kvality IT služeb v organizaci
Diplomová práceOmezený přístupNačítá se...
Datum
Autoři
Helcelet, Ivan
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Práce je věnována problematice měření kvality IT služeb v organizaci. Popisuje vazby mezi podnikovými procesy a IT službami a řízení kvality IT služeb z pohledu metodik ITIL a COBIT. Obsahuje návrh postupu při stanovování standardních metrik a jejich hodnot dle významnosti podnikových procesů, které podporuje. U standardních metrik je akcentován zejména pohled Poskytovatele služby, nicméně pohled Odběratele služby je rovněž zapracován. Tento postup nastavení měření je ověřen na reálně poskytované IT službě včetně následného měření a jeho vyhodnocení.
Popis
Klíčová slova
měření, IT služba, kvalita, postupy, podnikové procesy, measuring, IT service, quality, procedure, business process