Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Měřerní kvality IT služeb v organizaci

Diplomová práceOmezený přístup
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Helcelet, Ivan

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Práce je věnována problematice měření kvality IT služeb v organizaci. Popisuje vazby mezi podnikovými procesy a IT službami a řízení kvality IT služeb z pohledu metodik ITIL a COBIT. Obsahuje návrh postupu při stanovování standardních metrik a jejich hodnot dle významnosti podnikových procesů, které podporuje. U standardních metrik je akcentován zejména pohled Poskytovatele služby, nicméně pohled Odběratele služby je rovněž zapracován. Tento postup nastavení měření je ověřen na reálně poskytované IT službě včetně následného měření a jeho vyhodnocení.

Popis

Klíčová slova

měření, IT služba, kvalita, postupy, podnikové procesy, measuring, IT service, quality, procedure, business process

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By