Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Měřerní kvality IT služeb v organizaci

Diplomová práceOmezený přístup
dc.contributor.advisorŠimonová, Stanislavacze
dc.contributor.authorHelcelet, Ivan
dc.contributor.refereePanuš, Jancze
dc.date.accepted2012cze
dc.date.accessioned2012-07-15T22:44:03Z
dc.date.available2012-07-15T22:44:03Z
dc.date.issued2012
dc.description.abstractPráce je věnována problematice měření kvality IT služeb v organizaci. Popisuje vazby mezi podnikovými procesy a IT službami a řízení kvality IT služeb z pohledu metodik ITIL a COBIT. Obsahuje návrh postupu při stanovování standardních metrik a jejich hodnot dle významnosti podnikových procesů, které podporuje. U standardních metrik je akcentován zejména pohled Poskytovatele služby, nicméně pohled Odběratele služby je rovněž zapracován. Tento postup nastavení měření je ověřen na reálně poskytované IT službě včetně následného měření a jeho vyhodnocení.cze
dc.description.abstract-translatedThe work deals with various aspects of measuring quality of IT services in enterprise. It describes linkage between business process and supporting IT service and quality management of IT services from ITIL and COBIT point of view. It contains procedure proposal to set standard metrics and their values based on importance of supported business process. For setting standard metrics, Suppliers point of view is accentuated, but Customer's point of view is also incorporated. Proposed procedure is verified on real IT service, including followed measuring and evaluation.eng
dc.description.defenceStudent představil svou diplomovou práci, jejímž cílem byla identifikace parametrů IT služeb, jejich měření v časové řadě a následné vyhodnocení. Prezentoval navržený postup pro ustavení měření kvality IT služeb a jeho jednotlivé kroky. Definoval požadavky na parametry měření, možná řešení sběru dat a sběru prováděného. Student zhodnotil splnění cíle a přínosy své práce. Dále pokračoval odpovídáním na otázky členů komise. Doplňující otázky: Vysvětlete pojem standardizace hodnot? Co je proprietární server?cze
dc.description.departmentÚstav systémového inženýrství a informatikycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format97 s.cze
dc.format.extent1754890 bytescze
dc.format.mimetypeapplication/pdfcze
dc.identifierUniverzitní knihovna (sklad)cze
dc.identifier.signatureD25739
dc.identifier.stag13204cze
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/46395
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsPráce není přístupnácze
dc.subjectměřenícze
dc.subjectIT službacze
dc.subjectkvalitacze
dc.subjectpostupycze
dc.subjectpodnikové procesycze
dc.subjectmeasuringeng
dc.subjectIT serviceeng
dc.subjectqualityeng
dc.subjectprocedureeng
dc.subjectbusiness processeng
dc.thesis.degree-disciplineInformatika ve veřejné správěcze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správnícze
dc.thesis.degree-nameIng.cze
dc.thesis.degree-programSystémové inženýrství a informatikacze
dc.titleMěřerní kvality IT služeb v organizacicze
dc.title.alternativeMeasuring of IT services quality in Enterpriseeng
dc.typediplomová prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 3 z 3
Načítá se...
Náhled
Název:
SimonovaS_MereniKvality_IH_2012.pdf
Velikost:
107.57 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
posudek vedoucího
Načítá se...
Náhled
Název:
PanusJ_MereniKvality_IH_2012.pdf
Velikost:
66.79 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
posudek oponenta
Načítá se...
Náhled
Název:
HelceletI_Mereni kvality_SS_2012.pdf
Velikost:
1.67 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
NEPRISTUPNY SOUBOR