Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Klíčové metriky výkonnosti pro internetové obchody

Diplomová práceopen access
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Zemanová Vláhová, Tereza

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Diplomová práce se zabývá problematikou výkonnostních metrik na internetu pro internetové obchody. Stěžejním bodem je rozpoznání a komparace měřítek vybraného podniku a jeho další aplikace na rámec STDC, který se prolíná celou prací a dává jí strukturu, o kterou se téma opírá. STDC je teorie, která rozlišuje zákazníky na základě jejich momentálního záměru ke koupi zboží, nikoli na základě sociodemografických znaků, jak bylo doposud zvykem. Pro dané stádium také doporučuje jiný způsob marketingové komunikace přes různé platformy a následně i odlišná měřítka vhodná pro právě daný segment.

Popis

Klíčová slova

metriky výkonnosti, rámec STDC, marketingové nástroje, optimalizace, měření, webová analytika, performance metrics, STDC framework, marketing tools, optimization, measurement, web analytics

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By