Publikace: Klíčové metriky výkonnosti pro internetové obchody
Diplomová práceopen accessNačítá se...
Datum
Autoři
Zemanová Vláhová, Tereza
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Diplomová práce se zabývá problematikou výkonnostních metrik na internetu pro internetové obchody. Stěžejním bodem je rozpoznání a komparace měřítek vybraného podniku a jeho další aplikace na rámec STDC, který se prolíná celou prací a dává jí strukturu, o kterou se téma opírá. STDC je teorie, která rozlišuje zákazníky na základě jejich momentálního záměru ke koupi zboží, nikoli na základě sociodemografických znaků, jak bylo doposud zvykem. Pro dané stádium také doporučuje jiný způsob marketingové komunikace přes různé platformy a následně i odlišná měřítka vhodná pro právě daný segment.
Popis
Klíčová slova
metriky výkonnosti, rámec STDC, marketingové nástroje, optimalizace, měření, webová analytika, performance metrics, STDC framework, marketing tools, optimization, measurement, web analytics