Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Klíčové metriky výkonnosti pro internetové obchody

Diplomová práceopen access
dc.contributor.advisorBílková, Renáta
dc.contributor.authorZemanová Vláhová, Tereza
dc.contributor.refereePanuš, Jan
dc.date.accepted2021-06-08
dc.date.accessioned2021-07-07T07:55:55Z
dc.date.available2021-07-07T07:55:55Z
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-04-27
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá problematikou výkonnostních metrik na internetu pro internetové obchody. Stěžejním bodem je rozpoznání a komparace měřítek vybraného podniku a jeho další aplikace na rámec STDC, který se prolíná celou prací a dává jí strukturu, o kterou se téma opírá. STDC je teorie, která rozlišuje zákazníky na základě jejich momentálního záměru ke koupi zboží, nikoli na základě sociodemografických znaků, jak bylo doposud zvykem. Pro dané stádium také doporučuje jiný způsob marketingové komunikace přes různé platformy a následně i odlišná měřítka vhodná pro právě daný segment.cze
dc.description.abstract-translatedThe diploma thesis deals with the issue of performance metrics on the Internet for online stores. The key point is the recognition and comparison of the scales of the selected company and its further application to the STDC framework, which permeates the entire work and gives it the structure on which the topic is based. STDC is a theory that distinguishes customers on the basis of their current intention to purchase goods, not on the basis of socio-demographic features, as has been the custom until now. For a given stage, it also recommends a different way of marketing communication across different platforms and, consequently, different scales suitable for the given segment.eng
dc.description.defenceStudentka přednesla téma své DP ''Klíčové metriky výkonnosti pro internetové obchody''. Otázky oponenta DP: 1. Neuvažovala jste, že byste do své analýzy zavedla i jiné platformy než Google? Především mi jde o ty české (Seznam, Zboží, Heuréka). 2. Pokračujete ve spolupráci s danou firmou? Víte, jakým způsobem se vyvíjí jejich situace v oblasti online marketingu? Používají vámi uvedené nástroje a jaké mají výsledky? Otázky a náměty z rozpravy: Je možné v online prostředí charakterizovat předvídatelnost zákazníků? Studentka otázky zodpověděla.cze
dc.description.departmentFakulta ekonomicko-správnícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format89 s.
dc.identifier.stag41352
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/77888
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmetriky výkonnosticze
dc.subjectrámec STDCcze
dc.subjectmarketingové nástrojecze
dc.subjectoptimalizacecze
dc.subjectměřenícze
dc.subjectwebová analytikacze
dc.subjectperformance metricseng
dc.subjectSTDC frameworkeng
dc.subjectmarketing toolseng
dc.subjectoptimizationeng
dc.subjectmeasurementeng
dc.subjectweb analyticseng
dc.thesis.degree-disciplineEkonomika a management podnikucze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správnícze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.titleKlíčové metriky výkonnosti pro internetové obchodycze
dc.title.alternativeKey Performance Indicators for Online Storeseng
dc.typediplomová prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 3 z 3
Načítá se...
Náhled
Název:
ZemanovaVlahovaT_KlicoveMetriky_RB_2021.pdf
Velikost:
2.63 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Plný text práce
Načítá se...
Náhled
Název:
BILKOVAR_KlicoveMetriky_TZV_2021.pdf
Velikost:
301.81 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Posudek vedoucího práce
Načítá se...
Náhled
Název:
PanusJ_KlicoveMetriky_TZV_2021.pdf
Velikost:
155.57 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Posudek oponenta práce