Publikace: Návrh marketingového komunikačního mixu organizace Krajská správa a údržba silnic Vysočiny
Diplomová práceopen accessNačítá se...
Datum
Autoři
Indrová, Hana
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Práce se zaměřuje na oblast marketingové komunikace a marketingových aktivit v oblasti neziskové, resp. příspěvkové sféry pro konkrétní organizaci Krajskou správu a údržbu silnic Vysočiny. Práce se dále zabývá sestavením Kotlerova modelu dle 5M pro danou organizaci, s cílem zvýšení povědomí o organizaci a jejích aktivitách. Tímto modelem je vytvořen efektivní komunikační plán, který je doplněn o návrhy pro budoucí vývoj v oblasti komunikace organizace.
Popis
Klíčová slova
marketing, marketingová komunikace, komunikační mix, příspěvková organizace, model 5M, kraj Vysočina, marketing, marketing communication, communication mix, state-funded institution, model of 5M, Vysočina region