Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Využití sociálních sítí k propagaci cestovních kanceláří

Bakalářská práceopen access
dc.contributor.advisorBílková, Renáta
dc.contributor.authorFilipová, Kristýna
dc.date.accepted2024-06-03
dc.date.accessioned2024-07-08T11:44:27Z
dc.date.available2024-07-08T11:44:27Z
dc.date.issued2024
dc.date.submitted2024-04-25
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá analýzou využití sociálních sítí jako nástroje propagace pro cestovní kanceláře. Rozebírá cestovní ruch, marketing cestovního ruchu, sociální sítě a strategii na sociálních sítích. V praktické části je vytvořen ukázkový profil na Instagramu pro fiktivní cestovní kancelář, navrhnuta komunikační strategie a obsahový plán. Součástí jsou také doporučení a návrhy konkrétních Instagramových příspěvků.cze
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis deals with the analysis of using social media as a promotional tool for travel agencies. It examines tourism, tourism marketing, social networks, and social media strategy. In the practical part, a sample Instagram profile is created for a fictional travel agency, a communication strategy and content plan are designed. Recommendations and proposals for specific Instagram posts are also included.eng
dc.description.defenceStudentka přednesla obhajobu práce s názvem: Využití sociálních sítí k propagaci cestovních kanceláří. Cílem je analyzovat využití sociálních sítí jako nástroje propagace pro cestovní kanceláře. Práce bude zkoumat různé sociální sítě a jejich výhody a nevýhody v oblasti cestovního ruchu, a dále se zaměří na strategie propagace, obsah a interakce s cílovou skupinou. Na základě výzkumu bude vytvořen návrh ukázkového profilu pro vybranou sociální síť a sestaveno doporučení pro cestovní kanceláře, jak využívat sociální sítě co nejefektivněji a zlepšit tak svou online přítomnost a získávat více zákazníků. Otázky dle posudku vedoucí práce: Mohla byste vysvětlit, proč jste si pro svůj návrh vybrala sociální síť Instagram, přestože podle statistiky uvedené ve třetí kapitole není momentálně nejpoužívanější sociální sítí? Otázky komise: Jaké metody byly využity v průběhu vaší práce?cze
dc.description.departmentFakulta ekonomicko-správnícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.identifier.stag47149
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/83101
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectcestovní kancelářcze
dc.subjectInstagramcze
dc.subjectmarketingcze
dc.subjectsociální sítěcze
dc.subjectstrategiecze
dc.subjectInstagrameng
dc.subjectmarketingeng
dc.subjectsocial mediaeng
dc.subjectstrategyeng
dc.subjecttravel agencyeng
dc.thesis.degree-disciplineMultimédia ve firemní praxicze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správnícze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programAplikovaná informatikacze
dc.titleVyužití sociálních sítí k propagaci cestovních kancelářícze
dc.title.alternativeUtilization of social media for the promotion of travel agencieseng
dc.typebakalářská prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 2 z 2
Načítá se...
Náhled
Název:
FilipovaK_VyuzitiSocialnich_RB_2024.pdf
Velikost:
4.99 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Plný text práce
Načítá se...
Náhled
Název:
BILKOVAR_VyuzitiSocialnich_KF_2023.pdf
Velikost:
156.76 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Posudek vedoucího práce