Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Využití sociálních sítí k propagaci cestovních kanceláří

Bakalářská práceopen access
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Filipová, Kristýna

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Bakalářská práce se zabývá analýzou využití sociálních sítí jako nástroje propagace pro cestovní kanceláře. Rozebírá cestovní ruch, marketing cestovního ruchu, sociální sítě a strategii na sociálních sítích. V praktické části je vytvořen ukázkový profil na Instagramu pro fiktivní cestovní kancelář, navrhnuta komunikační strategie a obsahový plán. Součástí jsou také doporučení a návrhy konkrétních Instagramových příspěvků.

Popis

Klíčová slova

cestovní kancelář, Instagram, marketing, sociální sítě, strategie, Instagram, marketing, social media, strategy, travel agency

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By