Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Marketingová komunikace zvoleného podniku

Bakalářská práceopen access
Načítá se...
Náhled

Datum

2024

Autoři

Bakešová, Andrea

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Bakalářská práce se zaměřuje na navržení komunikační marketingové strategie pro akciovou společnost POLYMED medical CZ. Cílem je zanalyzovat prostředí a následně navrhnout odpovídající marketingovou komunikační strategii. Teoretická část práce se zabývá definicí základních pojmů marketingové komunikace, popisuje podstatu strategického řízení a analýzu prostředí. Praktická část se věnuje popisu podniku, analýze vnějšího mikroprostředí, analýze vnitřního mikroprostředí a následným návrhům marketingové komunikační strategie.

Popis

Klíčová slova

marketingová komunikace, zákazníci, konkurence, marketingový mix, komunikační mix, marketing communication, customers, competition, marketing mix, communication mix

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By