Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Marketingová komunikace zvoleného podniku

Bakalářská práceopen access
dc.contributor.advisorKantorová, Kateřina
dc.contributor.authorBakešová, Andrea
dc.date.accepted2024-05-28
dc.date.accessioned2024-06-05T09:31:22Z
dc.date.available2024-06-05T09:31:22Z
dc.date.issued2024
dc.date.submitted2024-04-29
dc.description.abstractBakalářská práce se zaměřuje na navržení komunikační marketingové strategie pro akciovou společnost POLYMED medical CZ. Cílem je zanalyzovat prostředí a následně navrhnout odpovídající marketingovou komunikační strategii. Teoretická část práce se zabývá definicí základních pojmů marketingové komunikace, popisuje podstatu strategického řízení a analýzu prostředí. Praktická část se věnuje popisu podniku, analýze vnějšího mikroprostředí, analýze vnitřního mikroprostředí a následným návrhům marketingové komunikační strategie.cze
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis focuses on proposing a communication marketing strategy for the company POLYMED medical CZ, a.s. The aim of the work is to analyze the environment and subsequently propose an appropriate marketing communication strategy. The theoretical part of the thesis deals with defining basic concepts of marketing communication, describes the essence of strategic management, and environmental analysis. The practical part provides a description of the company, an analysis of the external microenvironment, an analysis of the internal microenvironment, and subsequent proposals for a marketing communication strategy.eng
dc.description.defenceStudentka přednesla obhajobu práce s názvem:Marketingová komunikace zvoleného podniku. Cílem práce je návrh komunikační marketingové strategie na základě předchozích analýz trhu. Během rozpravy byly položeny dotazy dle posudku vedoucího bakalářské práce: Otázka 1.:Autorka práce může uvést, který zákaznický segment by byl dle jejího názoru nejlukrativnější a svůj názor může podložit vhodnými argumenty. Otázka 2.:Dále může uvést, zda seznámila vedení podniku se svými návrhy, popřípadě, jaká byla reakce vedení společnosti. Studentka na otázky reagovala. Následně byl během rozpravy položeny doplňující dotaz: Otázka 3.: O jakou právní formu se jedná? Studentka na otázku reagovala.cze
dc.description.departmentFakulta ekonomicko-správnícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format61 s.
dc.identifier.stag47181
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/82719
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmarketingová komunikacecze
dc.subjectzákaznícicze
dc.subjectkonkurencecze
dc.subjectmarketingový mixcze
dc.subjectkomunikační mixcze
dc.subjectmarketing communicationeng
dc.subjectcustomerseng
dc.subjectcompetitioneng
dc.subjectmarketing mixeng
dc.subjectcommunication mixeng
dc.thesis.degree-disciplineManagement podnikucze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správnícze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.titleMarketingová komunikace zvoleného podnikucze
dc.title.alternativeMarketing communication of the selected companyeng
dc.typebakalářská prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 2 z 2
Načítá se...
Náhled
Název:
BakesovaA_MarketingovaKomunikace_KK_2024.pdf
Velikost:
1.1 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Plný text práce
Načítá se...
Náhled
Název:
KantorovaK_MarketingovaKomunikace_AB_2024.pdf
Velikost:
143.42 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Posudek vedoucího práce