Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Strategický marketing města Přelouč

Diplomová práceopen access
dc.contributor.advisorRoudný, Radim
dc.contributor.authorČervená, Kateřina
dc.date.accepted2006
dc.date.accessioned2007-09-30T14:09:47Z
dc.date.available2007-09-30T14:09:47Z
dc.date.issued2006
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá postavením a fungováním složitého komplexu, kterým je obec či město. Snaží se zmapovat současný strategický rozvoj města Přelouč se zaměřením na mobilizaci vnitřního potenciálu pro rozkvět města prostřednictvím strategických dokumentů dané problematiky. V práci jsou vysvětleny základní zákonitosti, které musí město splňovat, aby bylo funkční nejen uvnitř, ale i ve vztahu k okolním subjektům, a tím vytvářelo dokonalé podmínky pro splnění strategické vize města. Zjištěná teoretická východiska jsou následně porovnávána s výsledky terénního šetření. V závěru jsou stručně shrnuty získané poznatky a vytvořeny některé vlastní návrhy.cze
dc.description.abstractThis thesis is about position and operating of complicated complex that is municipality or town. It tries to map out the present strategic development of the town Přelouč with a focus on the mobilization of inside potential for townprosperity through strategic documents relating to this issue. There are explained basic patterns in the thesis that the town has to keep to be operational not only within but also in relation to surroundings areas, and therefore it can create perfect conditions for the fulfillment of strategic plan of the town. The theoretic data is consequently compared with results of cross-country research. At the end I have summed up the obtained facts and stated some of my recommendations.eng
dc.description.departmentÚstav ekonomiky a managementucze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format116 scze
dc.format.extent3038853 bytescze
dc.format.mimetypeapplication/pdfcze
dc.identifierUniverzitní knihovna (sklad)cze
dc.identifier.signatureD15154
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/24970
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsBez omezenícze
dc.subjectStrategic Planningeng
dc.subjecttownseng
dc.subjectMarketingcze
dc.subjectstrategické plánovánícze
dc.subjectSWOT analýzacze
dc.subjectměstacze
dc.subjectPřeloučcze
dc.thesis.degree-disciplineEkonomika veřejného sektorucze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správnícze
dc.thesis.degree-nameIng.cze
dc.thesis.degree-programHospodářská politika a správacze
dc.titleStrategický marketing města Přeloučcze
dc.title.alternativeStrategic marketing of the town Přeloučeng
dc.typediplomová prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 1 z 1
Načítá se...
Náhled
Název:
text.pdf
Velikost:
2.9 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format