Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Strategický marketing města Přelouč

Diplomová práceopen access
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Červená, Kateřina

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Tato diplomová práce se zabývá postavením a fungováním složitého komplexu, kterým je obec či město. Snaží se zmapovat současný strategický rozvoj města Přelouč se zaměřením na mobilizaci vnitřního potenciálu pro rozkvět města prostřednictvím strategických dokumentů dané problematiky. V práci jsou vysvětleny základní zákonitosti, které musí město splňovat, aby bylo funkční nejen uvnitř, ale i ve vztahu k okolním subjektům, a tím vytvářelo dokonalé podmínky pro splnění strategické vize města. Zjištěná teoretická východiska jsou následně porovnávána s výsledky terénního šetření. V závěru jsou stručně shrnuty získané poznatky a vytvořeny některé vlastní návrhy.
This thesis is about position and operating of complicated complex that is municipality or town. It tries to map out the present strategic development of the town Přelouč with a focus on the mobilization of inside potential for townprosperity through strategic documents relating to this issue. There are explained basic patterns in the thesis that the town has to keep to be operational not only within but also in relation to surroundings areas, and therefore it can create perfect conditions for the fulfillment of strategic plan of the town. The theoretic data is consequently compared with results of cross-country research. At the end I have summed up the obtained facts and stated some of my recommendations.

Popis

Klíčová slova

Strategic Planning, towns, Marketing, strategické plánování, SWOT analýza, města, Přelouč

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By