Publikace: Cenová strategie na B2B trhu
Bakalářská práceopen accessNačítá se...
Datum
Autoři
Kurcikašvili, Tamara
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Bakalářská práce zkoumá cenovou strategii na B2B trhu, představuje faktory ovlivňující rozhodování o cenách a analyzuje různé přístupy k cenové strategii, včetně strategií založených na životním cyklu produktu, kvalitě produktu a segmentaci trhu. Dále se zabývá procesem tvorby cen a situační analýzou prostředí, včetně analýzy makroprostředí, mezoprostředí a analýzy zákazníků. Na základě provedených analýz je navržena konkrétní cenová strategie pro společnost XYZ, která je aplikována na vybranou zakázku.
Popis
Klíčová slova
cena, cenová strategie, situační analýza, B2B trh, price, pricing strategy, situational analysis, B2B market