Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Cenová strategie na B2B trhu

Bakalářská práceopen access
dc.contributor.advisorKantorová, Kateřina
dc.contributor.authorKurcikašvili, Tamara
dc.date.accepted2024-05-29
dc.date.accessioned2024-06-05T09:31:22Z
dc.date.available2024-06-05T09:31:22Z
dc.date.issued2024
dc.date.submitted2024-04-29
dc.description.abstractBakalářská práce zkoumá cenovou strategii na B2B trhu, představuje faktory ovlivňující rozhodování o cenách a analyzuje různé přístupy k cenové strategii, včetně strategií založených na životním cyklu produktu, kvalitě produktu a segmentaci trhu. Dále se zabývá procesem tvorby cen a situační analýzou prostředí, včetně analýzy makroprostředí, mezoprostředí a analýzy zákazníků. Na základě provedených analýz je navržena konkrétní cenová strategie pro společnost XYZ, která je aplikována na vybranou zakázku.cze
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis examines pricing strategy in the B2B market, introduces factors influencing pricing decisions and analyses different approaches to pricing strategy, including strategies based on product life cycle, product quality and market segmentation. It also examines the pricing process and situational analysis of the environment, including analysis of the macro environment, the meso environment and customer analysis. Based on the analyses, a specific pricing strategy for XYZ Company is proposed and applied to the selected order.eng
dc.description.defenceStudentka přednesla obhajobu práce s názvem Cenová strategie na B2B trhu. Cílem práce byl návrh cenové strategie. Strategie bude vycházet ze situační analýzy zvoleného podniku a detailního popisu cenotvorných procesů uvnitř podniku. Během rozpravy byly položeny dotazy dle posudku vedoucího bakalářské práce: Otázka 1.: Autorka může uvést, jak ji tato práce obohatila a pomohla na její pracovní pozici. Následně byly během rozpravy položeny doplňující dotazy: Otázka: Na str.47 popisujete, že ceny neodpovídají nákladům a jsou prodělečné, můžete se k tomu vyjádřit? Otázka: Co to jsou RTS data? Studentka na otázky reagovala.cze
dc.description.departmentFakulta ekonomicko-správnícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format53 s.
dc.identifier.stag47183
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/82721
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectcenacze
dc.subjectcenová strategiecze
dc.subjectsituační analýzacze
dc.subjectB2B trhcze
dc.subjectpriceeng
dc.subjectpricing strategyeng
dc.subjectsituational analysiseng
dc.subjectB2B marketeng
dc.thesis.degree-disciplineManagement podnikucze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správnícze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.titleCenová strategie na B2B trhucze
dc.title.alternativeB2B market pricing strategyeng
dc.typebakalářská prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 2 z 2
Načítá se...
Náhled
Název:
KurcikasviliT_CenovaStrategie_KK_2024.pdf
Velikost:
944.01 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Plný text práce
Načítá se...
Náhled
Název:
KantorovaK_CenovaStrategie_TK_2024.pdf
Velikost:
142.9 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Posudek vedoucího práce