Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Marketingová analýza vlivu značkových potravin na konkurenceschopnost podniku

Diplomová práceOmezený přístup
dc.contributor.advisorKožená, Marcela
dc.contributor.authorSitová, Jana
dc.contributor.refereeStříteská, Michaela
dc.date.accepted2012
dc.date.accessioned2012-07-15T22:41:53Z
dc.date.available2012-07-15T22:41:53Z
dc.date.issued2012
dc.description.abstractDiplomová práce je zaměřena na konkurenceschopnost značek, které podporují kvalitu a také český původ výroby potravin. Teoretická část zahrnuje marketing a management značky, konkurenceschopnost podniku a problematiku z oblasti výroby potravin. Praktická část je orientována na konkurenceschopnost národní značky Klasa, kterou zkoumá z pohledu spotřebitelů a výrobců, kteří jsou oceněny touto značkou.cze
dc.description.abstract-translatedThis diploma work focuses on competitiveness of brands that support quality and Czech origin of food production. The theoretical part covers marketing and management of the brand, competitiveness of the production plant and issues from the field of food production. The practical part aims at competitiveness of the national brand Klasa and it explores this brand from the point of view of consumers and producers that are awarded this brand.eng
dc.description.defenceStudentka seznámila komisi s obsahem a cílem diplomové práce. Diplomová práce je zaměřena na konkurenceschopnost značek, které podporují kvalitu a také český původ výroby potravin. Teoretická část zahrnuje marketing a management značky, konkurenceschopnost podniku a problematiku z oblasti výroby potravin. Praktická část je orientována na konkurenceschopnost národní značky Klasa, kterou zkoumá z pohledu spotřebitelů a výrobců, kteří jsou oceněny touto značkou. Komise byla seznámena s výsledky práce a studentka odpověděla na otázky položené vedoucím práce a oponentem: 1. Z vašeho marketingového průzkumu vyplývá, že používání značky (konkrétně Klasa) pozitivně ovlivňuje spotřebitele při nákupu a tedy představuje pro podnik konkurenční výhodu. Má používání značek pro spotřebitele také nějaké nevýhody?V čem byste je spatřovala a jak by se daly odstranit? 2. Ovlivnil nějakým způsobem dle Vašeho názoru způsob šíření dotazníků na Facebooku výsledky dotazníkového šetření zaměřeného na spotřebitele? 3. V rámci doporučení pro získání konkurenční výhody značky Klasa doporučujete zlepšit propagaci značky. Jaké konkrétní formy propagace a aktivity byste provedla?cze
dc.description.departmentÚstav ekonomiky a managementucze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format94 s.cze
dc.format.extent2152394 bytescze
dc.format.mimetypeapplication/pdfcze
dc.identifierUniverzitní knihovna (sklad)cze
dc.identifier.signatureD26094cze
dc.identifier.stag16531cze
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/45988
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsPráce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 27.4.2013cze
dc.subjectznačkacze
dc.subjectkonkurenceschopnost podnikucze
dc.subjectnárodní značka Klasacze
dc.subjectbrandeng
dc.subjectcompetitiveness of the production planteng
dc.subjectnational brand Klasaeng
dc.thesis.degree-disciplineEkonomika a management podnikucze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správnícze
dc.thesis.degree-nameIng.cze
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.titleMarketingová analýza vlivu značkových potravin na konkurenceschopnost podnikucze
dc.title.alternativeA marketing analysis of influence of brand name groceries on the competitiveness of a companyeng
dc.typediplomová prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 3 z 3
Načítá se...
Náhled
Název:
KozenaM_MarketingovaAnalyza_JS_2012.pdf
Velikost:
31.28 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
posudek vedoucího
Načítá se...
Náhled
Název:
StriteskaM_MarketingovaAnalyza_JS_2012.pdf
Velikost:
77.3 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
posudek oponenta
Načítá se...
Náhled
Název:
SitovaJ_MarketingovaAnalýza_MK_2012.pdf
Velikost:
2.05 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
diplomová práce