Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Marketingová analýza vlivu značkových potravin na konkurenceschopnost podniku

Diplomová práceOmezený přístup
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Sitová, Jana

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Diplomová práce je zaměřena na konkurenceschopnost značek, které podporují kvalitu a také český původ výroby potravin. Teoretická část zahrnuje marketing a management značky, konkurenceschopnost podniku a problematiku z oblasti výroby potravin. Praktická část je orientována na konkurenceschopnost národní značky Klasa, kterou zkoumá z pohledu spotřebitelů a výrobců, kteří jsou oceněny touto značkou.

Popis

Klíčová slova

značka, konkurenceschopnost podniku, národní značka Klasa, brand, competitiveness of the production plant, national brand Klasa

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By