Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Měření výkonnosti podniku z pohledu zákazníků

Bakalářská práceOmezený přístup
dc.contributor.advisorPaták, Michalcze
dc.contributor.authorRyzhkova, Sofya
dc.date.accepted2014cze
dc.date.accessioned2014-09-22T12:28:19Z
dc.date.available2014-09-22T12:28:19Z
dc.date.issued2014
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá měřením výkonnosti podniku z pohledu zákazníků pomocí vybraných klíčových ukazatelů zákaznické výkonnosti. V práci jsou vymezeny základní pojmy vztahující se k této problematice, dále jsou objasněna teoretická východiska výkonnosti podniku a jejího hodnocení metodou Balanced Scorecard. Práce představuje nejvýznamnější a nejvíce používané přístupy pro hodnocení vybraných zákaznických ukazatelů. V praktické části je prováděna analýza obeznámenosti a preference dodavatelů ze strany odběratelů pigmentů, resp. barviv.cze
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis is focused on measuring business performance from the perspective of customers using the selected key performance indicators of customer. The basic concepts and theoritical principles of customer performance are determined in the thesis. It describes approaches of evaluation of performance of company by concept Balanced Scorecard. The thesis represents the most important and used approach for evaluating the selected customer indicators. The analysis presents customers' familiarity and preference of suppliers of pigments and dyes.eng
dc.description.defenceProč byl proveden sběr formou vyplňování dotazníků a proč nebyla využita elektronická forma dotazníku? Bylo provedeno posouzení vztahu obeznámenosti a preferencí. Jaké je stanovisko při volbě dodavatelů z pohledu ceny pigmentů? Otázky při obhajobě byly uspokojivě zodpovězeny.cze
dc.description.departmentKatedra ekonomiky a managementu chemického a potravinářského průmyslucze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format48s.cze
dc.format.extent1927130 bytescze
dc.format.mimetypeapplication/pdfcze
dc.identifierUniverzitní knihovna (archiv)cze
dc.identifier.signatureD32009cze
dc.identifier.stag24431cze
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/57986
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsPráce není přístupnácze
dc.subjectvýkonnostcze
dc.subjectbalanced scorecardcze
dc.subjectspokojenost zákazníkůcze
dc.subjectloajalita zákazníkůcze
dc.subjectretencecze
dc.subjectpreference a obeznámenost zákazníkůcze
dc.subjectperformancecze
dc.subjectbalanced scorecardcze
dc.subjectcustomers' satisfactioncze
dc.subjectcustomers' loyaltycze
dc.subjectcustomers' retentioncze
dc.subjectcustomers' familiarity and preferencecze
dc.thesis.degree-disciplineEkonomika a management chemických a potravinářských podnikůcze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologickácze
dc.thesis.degree-nameBc.cze
dc.thesis.degree-programChemické a procesní inženýrstvícze
dc.titleMěření výkonnosti podniku z pohledu zákazníkůcze
dc.title.alternativePerformance measurement from the perspective of customerseng
dc.typebakalářská prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 2 z 2
Načítá se...
Náhled
Název:
PatakM_MereniVykonnosti_SR_2014.pdf
Velikost:
27.67 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
posudek vedoucího
Načítá se...
Náhled
Název:
RyzhkovaS_MereniVykonnosti_MP_2014.pdf
Velikost:
1.84 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
bakalářská práce