Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Měření výkonnosti podniku z pohledu zákazníků

Bakalářská práceOmezený přístup
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Ryzhkova, Sofya

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Bakalářská práce se zabývá měřením výkonnosti podniku z pohledu zákazníků pomocí vybraných klíčových ukazatelů zákaznické výkonnosti. V práci jsou vymezeny základní pojmy vztahující se k této problematice, dále jsou objasněna teoretická východiska výkonnosti podniku a jejího hodnocení metodou Balanced Scorecard. Práce představuje nejvýznamnější a nejvíce používané přístupy pro hodnocení vybraných zákaznických ukazatelů. V praktické části je prováděna analýza obeznámenosti a preference dodavatelů ze strany odběratelů pigmentů, resp. barviv.

Popis

Klíčová slova

výkonnost, balanced scorecard, spokojenost zákazníků, loajalita zákazníků, retence, preference a obeznámenost zákazníků, performance, balanced scorecard, customers' satisfaction, customers' loyalty, customers' retention, customers' familiarity and preference

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By