Publikace: Měření výkonnosti podniku z pohledu zákazníků
Bakalářská práceOmezený přístupNačítá se...
Datum
Autoři
Ryzhkova, Sofya
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Bakalářská práce se zabývá měřením výkonnosti podniku z pohledu zákazníků pomocí vybraných klíčových ukazatelů zákaznické výkonnosti. V práci jsou vymezeny základní pojmy vztahující se k této problematice, dále jsou objasněna teoretická východiska výkonnosti podniku a jejího hodnocení metodou Balanced Scorecard. Práce představuje nejvýznamnější a nejvíce používané přístupy pro hodnocení vybraných zákaznických ukazatelů. V praktické části je prováděna analýza obeznámenosti a preference dodavatelů ze strany odběratelů pigmentů, resp. barviv.
Popis
Klíčová slova
výkonnost, balanced scorecard, spokojenost zákazníků, loajalita zákazníků, retence, preference a obeznámenost zákazníků, performance, balanced scorecard, customers' satisfaction, customers' loyalty, customers' retention, customers' familiarity and preference