Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
On-line marketing ve vybraném podnikatelském subjektu

Bakalářská práceopen access
dc.contributor.advisorKantorová, Kateřinacze
dc.contributor.authorPilař, Libor
dc.date.accepted2014cze
dc.date.accessioned2014-06-19T10:14:52Z
dc.date.available2014-06-19T10:14:52Z
dc.date.issued2014
dc.description.abstractPráce se zabývá internetovými marketingovými nástroji využívanými ve vybraném internetovém obchodě. V teoretické části jsou podrobně rozebrány všeobecně nejvyužívanější nástroje on-line marketingu a je zde vysvětleno jejich užití. Praktická část se zabývá analýzou marketingových nástrojů využívaných v internetovém obchodě www.modelRC.sk. Dále obsahuje návrh na vylepšení jednotlivých internetových marketingových nástrojů a celkově zkvalitnění marketingu e-shopu.cze
dc.description.abstract-translatedThesis deals with internet marketing tools which are being used at chosen electronic commerce. In theoretical part commonly used tools of online marketing have been taken down and their use has been described. Practical part deals with analysis of marketing tools that are being used at the www.modelRC.sk e-commerce. Last part of the thesis consists of suggestions for an improvement of the particular internet marketing tools and e-commerce marketing in general.eng
dc.description.defenceStudent seznámil komisi s obsahem a cílem své bakalářské práce. Cílem práce byl návrh efektivnějšího využívání internetových marketingových nástrojů v internetovém obchodě. Student seznámil komisi se závěry práce a odpověděl na otázky položené vedoucím práce: 1. Jaké jsou možnosti propojení on-line marketingu s klasickými marketingovými nástroji? 2. Na str. 58 autor navrhuje možnost využití PR článků. Jakým způsobem lze prakticky měřit přínos takovéhoto článku? Může mít PR článek i jiný efekt, než přivedení návštěvníků na e-shop?cze
dc.description.departmentÚstav podnikové ekonomiky a managementucze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format63 s.cze
dc.format.extent1757053 bytescze
dc.format.mimetypeapplication/pdfcze
dc.identifierUniverzitní knihovna (studovna)cze
dc.identifier.signatureD30213cze
dc.identifier.stag23051cze
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/55878
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsBez omezenícze
dc.subjectKomunikační mixcze
dc.subjectinternetový marketingcze
dc.subjectmarketingové nástrojecze
dc.subjectPromotional mixcze
dc.subjectinternet marketingcze
dc.subjectmarketing toolscze
dc.thesis.degree-disciplineEkonomika a provoz podnikucze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správnícze
dc.thesis.degree-nameBc.cze
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.titleOn-line marketing ve vybraném podnikatelském subjektucze
dc.title.alternativeOn-line marketing in a selected business entityeng
dc.typebakalářská prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 2 z 2
Načítá se...
Náhled
Název:
KantorovaK_On-lineMarketing_LP_2014doc.pdf
Velikost:
159.65 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
posudek vedoucího
Načítá se...
Náhled
Název:
PilarL_On-lineMarketing_KK_2014.pdf
Velikost:
1.68 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
bakalářská práce