Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
On-line marketing ve vybraném podnikatelském subjektu

Bakalářská práceopen access
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Pilař, Libor

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Práce se zabývá internetovými marketingovými nástroji využívanými ve vybraném internetovém obchodě. V teoretické části jsou podrobně rozebrány všeobecně nejvyužívanější nástroje on-line marketingu a je zde vysvětleno jejich užití. Praktická část se zabývá analýzou marketingových nástrojů využívaných v internetovém obchodě www.modelRC.sk. Dále obsahuje návrh na vylepšení jednotlivých internetových marketingových nástrojů a celkově zkvalitnění marketingu e-shopu.

Popis

Klíčová slova

Komunikační mix, internetový marketing, marketingové nástroje, Promotional mix, internet marketing, marketing tools

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By