Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Marketingový mix zvoleného podniku

Bakalářská práceopen access
dc.contributor.advisorKantorová, Kateřina
dc.contributor.authorNulíčková, Kristýna
dc.date.accepted2019-05-29
dc.date.accessioned2019-06-18T10:41:05Z
dc.date.available2019-06-18T10:41:05Z
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-04-10
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá analýzou marketingového mixu ve zvoleném podniku - v hotelu Svatý Hubert ve Zbraslavicích, který poskytuje ubytovací, stravovací, doplňkové i cateringové služby. Cílem práce je provést analýzu marketingového mixu vybraného podniku a na základě stávajícího marketingového mixu a současné situace na trhu navrhnout vhodné změny. Z analýzy marketingového mixu hotelu a provedené analýzy konkurence je vytvořena SWOT analýza, jejíž výsledky přispěly k sestavení návrhu změn.cze
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis deals with the marketing mix of the chosen company - in hotel Svatý Hubert in Zbraslavice, that offers accommodation, catering and additional services. The aim of the thesis is to analyze the marketing mix of the chosen company and to propose appropriate changes based on the current marketing mix and the current market situation. On the based of the hotel marketing mix and competition analysis is made SWOT analysis. The results of the SWOT analysis help to make a list of recommedation of changes.eng
dc.description.defenceV první části obhajoby studentka představila svou bakalářskou práci Marketingový mix zvoleného podniku. Cílem práce bylo popsat marketingový mix vybraného podniku, na základě stávajícího marketingového mixu a současné situace na trhu navrhnout vhodné změny. Dále studentka zodpověděla otázku z posudku vedoucí práce: Provozní hotelu uvažuje o zavedení pobytového balíčku. Jaký marketingový nástroj považujete Vy za nejdůležitější v rámci Vašeho návrhu pro hotel a proč? V rámci rozpravy padl tento dotaz: Co může hotel nabídnout pro děti?cze
dc.description.departmentFakulta ekonomicko-správnícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format59 s.
dc.identifierUniverzitní knihovna (studovna)
dc.identifier.signatureD39669
dc.identifier.stag36334
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/73689
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmarketingcze
dc.subjectmarketingový mixcze
dc.subjectslužbycze
dc.subjecthotelnictvícze
dc.subjectSWOT analýzacze
dc.subjectmarketingeng
dc.subjectmarketing mixeng
dc.subjectserviceseng
dc.subjecthotel industryeng
dc.subjectSWOT analysiseng
dc.thesis.degree-disciplineEkonomika a provoz podnikucze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správnícze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.titleMarketingový mix zvoleného podnikucze
dc.title.alternativeThe marketing mix of a chosen companyeng
dc.typebakalářská prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 2 z 2
Načítá se...
Náhled
Název:
NulickovaK_MarketingovyMix_KK_2019.pdf
Velikost:
1.48 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Plný text práce
Načítá se...
Náhled
Název:
KantorovaK_MarketingovyMix_KN_2019.pdf
Velikost:
206.1 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Posudek vedoucího práce