Publikace: Marketingový mix zvoleného podniku
Bakalářská práceopen accessNačítá se...
Datum
2019
Autoři
Nulíčková, Kristýna
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového mixu ve zvoleném podniku - v hotelu Svatý Hubert ve Zbraslavicích, který poskytuje ubytovací, stravovací, doplňkové i cateringové služby. Cílem práce je provést analýzu marketingového mixu vybraného podniku a na základě stávajícího marketingového mixu a současné situace na trhu navrhnout vhodné změny. Z analýzy marketingového mixu hotelu a provedené analýzy konkurence je vytvořena SWOT analýza, jejíž výsledky přispěly k sestavení návrhu změn.
Popis
Klíčová slova
marketing, marketingový mix, služby, hotelnictví, SWOT analýza, marketing, marketing mix, services, hotel industry, SWOT analysis