Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Marketingová komunikace Univerzity Pardubice se zaměřením na uchazeče Fakulty ekonomicko-správní

Diplomová práceopen access
dc.contributor.advisorVaculík, Josefcze
dc.contributor.authorKerlesová, Vladislava
dc.date.accepted2009cze
dc.date.accessioned2009-07-03T12:31:21Z
dc.date.available2009-07-03T12:31:21Z
dc.date.issued2009
dc.description.abstractDiplomová práce je zaměřena na nástroje marketingové komunikace, které Fakulta ekonomicko-správní využívá ve vztahu se svými uchazeči o studium. Součástí práce je situační analýza Fakulty ekonomicko-správní, analýza úspěšnosti uchazečů Fakulty ekonomicko-správní při přijímacím řízení a vyhodnocení provedených analýz. V závěru práce jsou návrhy na vedoucí ke zlepšení marketingové komunikace mezi Fakultou ekonomicko-správní a jejími uchazeči.cze
dc.description.abstract-translatedThis thesis is focused on marketing communication tools which are used by the Faculty of economics and administration in relation to its applicants for study. A situational analysis of the Faculty of economics and administration, the analysis of fruitfulness of applicants for the study at the Faculty of economics and administration in the admission procedure and the evaluation of carried out analyses are the part of the thesis. Suggestions leading to the improvement of marketing communication between the Faculty of economics and administration and its applicants are given at the end of the thesis.eng
dc.description.departmentÚstav ekonomiky a managementucze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format55 s., 13 s. přílohcze
dc.format.extent1,91 MBcze
dc.format.mimetypeapplication/pdfcze
dc.identifierUniverzitní knihovna (sklad)cze
dc.identifier.signatureD19953cze
dc.identifier.signatureD19953
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/34175
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsBez omezenícze
dc.subjectcenacze
dc.subjectFakulta ekonomicko-správnícze
dc.subjectMarketingová komunikacecze
dc.subjectMarketingový mixcze
dc.subjectproduktycze
dc.subjectReklamacze
dc.subjectuchazečicze
dc.subjectPriceeng
dc.subjectFaculty of economics and administrationeng
dc.subjectMarketing communicationeng
dc.subjectMarketing mixeng
dc.subjectproductseng
dc.subjectpromotioneng
dc.subjectapplicantseng
dc.thesis.degree-disciplineEkonomika veřejného sektorucze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správnícze
dc.thesis.degree-nameIng.cze
dc.thesis.degree-programHospodářská politika a správacze
dc.titleMarketingová komunikace Univerzity Pardubice se zaměřením na uchazeče Fakulty ekonomicko-správnícze
dc.title.alternativeMarketing communication of the University of Pardubice focusing on the applicants for the study at the Faculty of economics and administrationeng
dc.typediplomová prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 2 z 2
Načítá se...
Náhled
Název:
VobornikJ_Marketingova komunikace_VK_2009.pdf
Velikost:
27.1 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Načítá se...
Náhled
Název:
KerlesováV_Marketingová komunikace _JV_2009.pdf
Velikost:
1.87 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format