Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Marketingová komunikace Univerzity Pardubice se zaměřením na uchazeče Fakulty ekonomicko-správní

Diplomová práceopen access
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Kerlesová, Vladislava

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Diplomová práce je zaměřena na nástroje marketingové komunikace, které Fakulta ekonomicko-správní využívá ve vztahu se svými uchazeči o studium. Součástí práce je situační analýza Fakulty ekonomicko-správní, analýza úspěšnosti uchazečů Fakulty ekonomicko-správní při přijímacím řízení a vyhodnocení provedených analýz. V závěru práce jsou návrhy na vedoucí ke zlepšení marketingové komunikace mezi Fakultou ekonomicko-správní a jejími uchazeči.

Popis

Klíčová slova

cena, Fakulta ekonomicko-správní, Marketingová komunikace, Marketingový mix, produkty, Reklama, uchazeči, Price, Faculty of economics and administration, Marketing communication, Marketing mix, products, promotion, applicants

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By