Publikace: Marketingová komunikace Univerzity Pardubice se zaměřením na uchazeče Fakulty ekonomicko-správní
Diplomová práceopen accessNačítá se...
Datum
Autoři
Kerlesová, Vladislava
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Diplomová práce je zaměřena na nástroje marketingové komunikace, které Fakulta ekonomicko-správní využívá ve vztahu se svými uchazeči o studium. Součástí práce je situační analýza Fakulty ekonomicko-správní, analýza úspěšnosti uchazečů Fakulty ekonomicko-správní při přijímacím řízení a vyhodnocení provedených analýz. V závěru práce jsou návrhy na vedoucí ke zlepšení marketingové komunikace mezi Fakultou ekonomicko-správní a jejími uchazeči.
Popis
Klíčová slova
cena, Fakulta ekonomicko-správní, Marketingová komunikace, Marketingový mix, produkty, Reklama, uchazeči, Price, Faculty of economics and administration, Marketing communication, Marketing mix, products, promotion, applicants