Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Porovnání online a offline reklamy

Bakalářská práceOmezený přístup
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Málková, Kateřina

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Teoretická část bakalářské práce se zabývá reklamou jako součástí marketingové komunikace, vymezuje a člení pojem reklama. Shrnuje hodnocení efektivnosti reklamy. V práci jsou rozebrány a porovnány jednotlivé druhy reklam (v televizi, rozhlase, tisku a internetu) jako komunikační kanály. Praktická část se zabývá porovnání online a offline reklamy společnosti Vodňanská drůbež.

Popis

Klíčová slova

advertising, marketing communication, evaluation, comparison, online, offline

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By