Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Porovnání online a offline reklamy

Bakalářská práceOmezený přístup
dc.contributor.advisorJanouch, Viktor;Svědík, Jancze
dc.contributor.authorMálková, Kateřina
dc.date.accepted2015cze
dc.date.accessioned2015-09-27T10:34:37Z
dc.date.available2015-09-27T10:34:37Z
dc.date.embargo2035-08-14cze
dc.date.issued2015
dc.description.abstractTeoretická část bakalářské práce se zabývá reklamou jako součástí marketingové komunikace, vymezuje a člení pojem reklama. Shrnuje hodnocení efektivnosti reklamy. V práci jsou rozebrány a porovnány jednotlivé druhy reklam (v televizi, rozhlase, tisku a internetu) jako komunikační kanály. Praktická část se zabývá porovnání online a offline reklamy společnosti Vodňanská drůbež.cze
dc.description.abstract-translatedThe theoretical part of this bachelor thesis deals with advertising as part of marketing communication, defines and separates the term of advertising. It summarizes the rating of advertising efficiency. The work describes and compares various types of advertising (on television, radio, internet and printed) as communication channels. The pracital part deals with comparison of online and offline advertising at Vodňanská drůbež company.eng
dc.description.defence\par{Př{í}růstek prodejů 16% v roce 2014 přisuzujete pouze reklamě. Je to v poř{á}dku? Jak{ý}m způsobem jste hodnotila vliv reklamy, když ve sledovan{é}m obdob{í} byl prodej určitě ovlivňov{á}n nejen reklamou, ale tak{é} dal{š}{í}mi intern{í}mi~a extern{í}mi faktory? Co znamen{á} {"}vliv grilovac{í} sez{ó}ny{"}? Je to vhodně~identifikovan{ý} faktor v z{á}věru pr{á}ce? Během obhajoby byla rovněž~diskutov{á}na form{á}ln{í} str{á}nka použit{ý}ch tabulek a grafů.~D{á}le byl~diskutov{á}n~informačn{í}~obsah hodnot v součtov{é}m ř{á}dku v tabulce,~ve kter{é} byly~zhodnoceny~n{á}klady na použitou~reklamu v podniku.\par} \par{Ot{á}zky položen{é} v r{á}mci diskuze byly odpovězeny.\par}cze
dc.description.departmentKatedra ekonomiky a managementu chemického a potravinářského průmyslucze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format.extent1374436 bytescze
dc.format.mimetypeapplication/pdfcze
dc.identifierUniverzitní knihovna (studovna)cze
dc.identifier.signaturePráce dosud není ve studovně dostupnácze
dc.identifier.stag24444cze
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/61350
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsPráce není přístupnácze
dc.subjectadvertisingcze
dc.subjectmarketing communicationcze
dc.subjectevaluationcze
dc.subjectcomparisoncze
dc.subjectonlinecze
dc.subjectofflinecze
dc.thesis.degree-disciplineEkonomika a management chemických a potravinářských podnikůcze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologickácze
dc.thesis.degree-nameBc.cze
dc.thesis.degree-programChemické a procesní inženýrstvícze
dc.titlePorovnání online a offline reklamycze
dc.title.alternativeComparing online and offline advertisingeng
dc.typebakalářská prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 2 z 2
Načítá se...
Náhled
Název:
MalkovaK_PorovnaniOnline_JS_2015.pdf
Velikost:
1.31 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
bakalářská práce
Načítá se...
Náhled
Název:
SvedikJ_PorovnaniOnline_KM_2015.pdf
Velikost:
27.11 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
posudek vedoucího