Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Marketingová strategie s důrazem na komunikační mix a následnou implementaci

Diplomová práceopen access
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Eichlerová, Zdeňka

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Cílem diplomové práce na téma Marketingová strategie s důrazem na komunikační mix a následnou implementaci je vytvoření marketingové strategie a komunikačního mixu Uni-W. Teoretická část práce obsahuje odborné poznatky z problematiky tvorby marketingové strategie, marketingového mixu, komunikačního mixu a modelu STDC. Praktická část je zaměřena na analýzu současné situace projektu v konkrétním marketingovém prostředí a návrh marketingové strategie a komunikačního mixu projektu Uni-W pro budoucí období.

Popis

Klíčová slova

marketingová strategie, tvorba marketingové strategie, marketingový mix, komunikační mix, model STDC, marketing strategy, creation of marketing strategy, marketing mix, communication mix, model STDC

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By