Publikace: Marketingová strategie s důrazem na komunikační mix a následnou implementaci
Diplomová práceopen accessNačítá se...
Datum
Autoři
Eichlerová, Zdeňka
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Cílem diplomové práce na téma Marketingová strategie s důrazem na komunikační mix a následnou implementaci je vytvoření marketingové strategie a komunikačního mixu Uni-W. Teoretická část práce obsahuje odborné poznatky z problematiky tvorby marketingové strategie, marketingového mixu, komunikačního mixu a modelu STDC. Praktická část je zaměřena na analýzu současné situace projektu v konkrétním marketingovém prostředí a návrh marketingové strategie a komunikačního mixu projektu Uni-W pro budoucí období.
Popis
Klíčová slova
marketingová strategie, tvorba marketingové strategie, marketingový mix, komunikační mix, model STDC, marketing strategy, creation of marketing strategy, marketing mix, communication mix, model STDC