Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Marketingová strategie s důrazem na komunikační mix a následnou implementaci

Diplomová práceopen access
dc.contributor.advisorKantorová, Kateřina
dc.contributor.authorEichlerová, Zdeňka
dc.contributor.refereeKožená, Marcela
dc.date.accepted2017-09-11
dc.date.accessioned2017-09-19T08:22:05Z
dc.date.available2017-09-19T08:22:05Z
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-08-17
dc.description.abstractCílem diplomové práce na téma Marketingová strategie s důrazem na komunikační mix a následnou implementaci je vytvoření marketingové strategie a komunikačního mixu Uni-W. Teoretická část práce obsahuje odborné poznatky z problematiky tvorby marketingové strategie, marketingového mixu, komunikačního mixu a modelu STDC. Praktická část je zaměřena na analýzu současné situace projektu v konkrétním marketingovém prostředí a návrh marketingové strategie a komunikačního mixu projektu Uni-W pro budoucí období.cze
dc.description.abstract-translatedThe aim of the thesis Marketing strategy with an emphasis on communication mix and subsequent implementation is to suggest marketing strategy and communication mix of Uni-W for next period. The theoretical part of thesis takes in information about creating marketing strategy, marketing mix, communication mix and model STDC. The working part is aimed at analysis of project and proposal of marketing strategy and communication mix for project Uni-W for next period.eng
dc.description.defenceStudentka zpracovala diplomovou práci na téma Marketingová strategie s důrazem na komunikační mix a následnou implementaci. Cílem práce byla analýza marketingové strategie s navržením strategie a komunikačního mixu vlastního podnikatelského záměru. Po obhájení práce byly studentce položeny otázky:1) Autorka práce může seznámit komisi se způsobem personálního zajištění navržené strategie.2) Kterou z metod komunikace, uvedených ve vaší práci, můžete označit za nejpřínosnější pro tento typ projektů? Jakým způsobem byste zlepšila provázanost marketingových cílů projektu se stávajícím komunikačním mixem?Odpovědi na otázky vedoucí práce, oponenta i komise byly dostačující.cze
dc.description.departmentFakulta ekonomicko-správnícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format81 s.
dc.identifierUniverzitní knihovna (studovna)
dc.identifier.signatureD36897
dc.identifier.stag28757
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/69203
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmarketingová strategiecze
dc.subjecttvorba marketingové strategiecze
dc.subjectmarketingový mixcze
dc.subjectkomunikační mixcze
dc.subjectmodel STDCcze
dc.subjectmarketing strategyeng
dc.subjectcreation of marketing strategyeng
dc.subjectmarketing mixeng
dc.subjectcommunication mixeng
dc.subjectmodel STDCeng
dc.thesis.degree-disciplineEkonomika a management podnikucze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správnícze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.titleMarketingová strategie s důrazem na komunikační mix a následnou implementacicze
dc.title.alternativeMarketing strategy with an emphasis on communication mix and subsequent implementationeng
dc.typediplomová prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 3 z 3
Načítá se...
Náhled
Název:
EichlerovaZ_MarketingovyMix_KK_2017.pdf
Velikost:
2.31 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Plný text práce
Načítá se...
Náhled
Název:
KantorovaK_KomunikacniMix_ZE_2017.pdf
Velikost:
206.24 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Posudek vedoucího práce
Načítá se...
Náhled
Název:
KozenaM_MarketingovaStrategie_ZE_2017.pdf
Velikost:
144.95 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Posudek oponenta práce