Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Řízení vztahů se zákazníky v malých a středních podnicích

Bakalářská práce
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Kůta, Jan

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Tato práce je analýzou segmentu mikropodniků, malých a středních podniků, jejich postavením v tržní ekonomice Evropské unie. Popisuje hlavní výhody a také nevýhody podnikání v tomto segmentu. V neposlední řadě se také věnuje problematice řízení vztahů se zákazníky, principy a způsoby této podnikatelské filozofie a to především z pohledu podniku tohoto segmentu.

Popis

Klíčová slova

řízení vztahů se zákazníky, malé a střední podniky, Customer Relationship Management, small and medium enterprises

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By