Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Řízení vztahů se zákazníky v malých a středních podnicích

Bakalářská práce
dc.contributor.advisorNožička, Jiří
dc.contributor.authorKůta, Jan
dc.date.accepted2008
dc.date.accessioned2008-11-02T10:44:04Z
dc.date.available2008-11-02T10:44:04Z
dc.date.issued2007
dc.description.abstractTato práce je analýzou segmentu mikropodniků, malých a středních podniků, jejich postavením v tržní ekonomice Evropské unie. Popisuje hlavní výhody a také nevýhody podnikání v tomto segmentu. V neposlední řadě se také věnuje problematice řízení vztahů se zákazníky, principy a způsoby této podnikatelské filozofie a to především z pohledu podniku tohoto segmentu.cze
dc.description.abstract-translatedThis paper is an analysis of the segment of SME in the market economy of EU. Additionaly is describe advantages and disadvantages of enterprise in this segment. It also discusses the problematics of CRM, principles and methods of this philosophy, especial from the point of view of an enterpreis from this segment.eng
dc.description.departmentKatedra ekonomiky a managementu chemického a potravinářského průmyslucze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format43 s., 10 s. přílohcze
dc.identifierUniverzitní knihovna (sklad)cze
dc.identifier.signatureD19394cze
dc.identifier.signatureD19394
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/30115
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.subjectřízení vztahů se zákazníkycze
dc.subjectmalé a střední podnikycze
dc.subjectCustomer Relationship Managementeng
dc.subjectsmall and medium enterpriseseng
dc.thesis.degree-disciplineChemie a technická chemiecze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologickácze
dc.thesis.degree-nameBc.cze
dc.thesis.degree-programChemie a technická chemiecze
dc.titleŘízení vztahů se zákazníky v malých a středních podnicíchcze
dc.title.alternativeCustomer relationship management in small and medium enterpriseseng
dc.typebakalářská prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory