Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Zvýšení kvality poskytovaných služeb společností DHL Solutions, k. s.

Diplomová práceOmezený přístup
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Kroupová, Kristýna

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Předmětem diplomové práce je zvyšování kvality poskytovaných služeb prostřednictví řešení neshod. Konkrétně se diplomová práce zabývá optimalizací procesu řízení nápravných a preventivních opatření ve společnosti DHL Solutions, k. s. Na základě analýzy současného procesu jsou navržena doporučení pro zlepšení dosavadního systému řešení neshod.

Popis

Klíčová slova

kvalita, řízení kvality, nápravná a preventivní opatření, nástroje kvality, zlepšování, quality, quality management, corrective action and preventive action, quality tools, improving

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By